Check with seller Order Processing Intern Quận Tân Bình
- Location: Hồ Chí Minh, Tân Bình, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
A – Order processing – Sales Orders Check orders with customers before processing to systemFollow up with Logistics on cancellation/ modification or any special requestsPrepare Sales Contract as customer request align with company policies and monitor contract terms until it closed
B – Delivery ArrangementRequest customers to settle the payment against contracts/ schedulesCheck the availability of goods and issue invoices as per requested from customers and align with company policiesCoordinate with Finance team to handle customer complaints/ requests relating to invoices such as cancellation, correction reports, rebate, etcC – Administration Tasks & Team Support File documents according to policiesCheck and reply requests via email and telephone relating assignments and recordBack up other team members when requested
Yêu cầu ứng viên Bachelor Degree in Economics/ Foreign Trade/ Business Administration or relevant majors
Experience in Customer Service or Market ResearchKnowledge in Foreign Trade activities (documents)An excellent customer service attitude and the ability to interact with customers in a professional manner are required
Ability to work both independently and as a team member under high pressureHaving problem-solving skill and customer driven skill
Having strong communication (both in writing and speaking Vietnamese and English) interpersonal skillsEnthusiasm, adaptability, team-spirit and detail-oriented are requiredProficient computer skills in MS Office (Word, Excel) Quyền lợi Monthly stipend and transportation allowanceA robust development framework for you to learn and grow with class-room training, coaching and on-the-job learning
A various mix of projects for stretching yourself and chances for international exposure as well as career acceleration
The privilege of working for one of the Best Places To Work in Vietnam where young people are empowered to take ownership in their work, do the best for our customers, and make the most of their energy
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 18/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Trợ Lý Nhân Sự (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Lương 7-15Tr Vnd)Việc tìm người - Quận 1 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc o Nắm rõ các tiêu chí tuyển dụng, tìm kiếm nguồn nhân lực tiềm năng cho các vị trí o Sàng lọc hồ sơ ứng viên và sắp xếp lịch phỏng vấn o Tiếp cận, liên hệ để hỗ trợ ứng viên trong quá trình phỏng vấn và đào tạo sau tuyển dụngo Hỗ trợ ...
-
Nhân Viên Tư Vấn Đầu Tư (Được Đào Tạo, Lương Cứng 6-15 Triệu + Hoa Hồng Cao)Việc tìm người - Quận 6 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Để chuẩn bị cho các dự án sắp tới, Gamuda Land - nhà phát triển khu đô thị đến từ Malaysia cần tuyển 50 nhân viên tư vấn:- Tư vấn cho Khách Hàng có nhu cầu về sản phẩm của chủ đầu tư - Chăm sóc các tệp khách hàng cũ của công ty, phát ...
-
Nhân Viên Văn Phòng Tư Vấn Tài Chính - Tân BìnhViệc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc • Sử dụng nguồn khách hàng được công ty cung cấp sẵn để gọi điện thoại giới thiệu, tư vấn và chăm sóc khách hàng về kế hoạch tài chính, vay tiêu dùng • Hỗ trợ, hướng dẫn và chăm sóc khách hàng chu đáo sau ký kết hợp đồng • Định kỳ ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)